سفارش تبلیغ
صبا ویژن

iphone8

نظر

Garena Free Fire – فری فایر نخستین بازی اکشن تیراندازی بقا در ویتنام است. این بازی نهایت تجربه زنده ماندن سخت را به ارمغان می آورد. پس از فرود آمدن با چتر از هواپیما در جزیره مشخص شده، مبارزه زندگی و مرگ آغاز می شود، تنها یک قانون واحد وجود دارد: شکار کنید یا شکار شوید. بازیکنان باید برای سلاح ها و اقلام ضروری در سراسر جزیره به سرعت کاوش کنند تا بتوانند زنده بمانند و بازیکنان دیگر را شکست دهند. ‏‏شما در کنار 39 کاربر دیگر با چتر در یک جزیره فرود می آیید. هدف هر کدام از شما دوام آوردن بیشتر و از میان برداشتن دیگران است. در این مطلب به بررسی بازی فری فایر و پابجی موبایل می پردازیم 

دانلود بازی فری فایر Garena Free Fire 1.52.0 برای اندروید و آیفون

ترفندهای رنک مود بازی فری فایر free fire

در بازی فری فایر شما شاهد رنک مود های متفاوت هستید یکی از این رنک مود ها solo ranked می باشد که شما در این قسمت می توانید یک سری مهارتها را آموزش دهید اما یکی دیگر از رنگ مود ها dou ranked می باشد که شما در این قسمت یاد می گیرید که چگونه با سایر بازیکنان به عنوان هم تیمی در یک گروه قرار بگیرید این حالت نسبت به حالت قبلی کمی دشوارتر می باشد. در ادامه قصد دارم در رابطه با این حالت صحبت کنم و ترفندها و نکات کاربردی dou ranked را در اختیار شما قرار دهم در ادامه با من همراه باشید.

  • انتخاب نقطه فرود

اینکه شما تصمیم بگیرید در چه نقطه‌ای فرود بیاید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مهمتر از همه اینکه شما باید نقطه ای را که برای فرود انتخاب می‌کنید از قبل شناخته باشید یعنی تسلط کافی بر آن منطقه داشته باشید به راحتی بتوانید پیش بینی کنید در کدام یک از قسمت ها سایر هم تیمی ها ممکن است برای شما یک طعم گذاشته باشند و یا دادن شما را داشته باشند. بنابراین انتخاب نقطه فرود و شناخت آن نقطه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

  • مشخص کردن مختصات

این که شما بتوانید با هم‌تیمی‌های خود یک ترکیب فوق‌العاده داشته باشید این است که مختصات نقشه را مشخص کنید تا بتوانید به هم تیمی های خود اطلاع دهید شما میتوانید شماره مختصات نقشه را در نوار بالای صفحه بازی خود مشاهده کنید و در هنگام بازی گروهی به جای استفاده از کلمات مبهم و نامفهوم می توانید از مختصات نقشه استفاده کنید.

ترفندهای رنک مود بازی فری فایر free fire !

  • استفاده از treatment gun

این نوع اسلحه در حالت solo ranked هیچ ارزش خاصی ندارد زیرا نمی تواند هیچ آسیب ویژه وارد کند اما در حالت dou ranked کاملاً مفید می باشد و شما می توانید با هر بار استفاده از آن 20 درصد از سلامتی هم تیمی خود را که از دست رفته به او بازگردانیم و او را بهبود بخشید این نکته را فراموش نکنید که این اسلحه تنها 25 گلوله دارد بنابراین استفاده درست از آن بسیار مهم می باشد. 

  • کیت های کمک های اولیه

این یکی از کاربردی ترین ترفند ها در بازی فری فایر می باشد که به هیچ وجه هیچ یک از بازیکنان از آن اطلاع نداشته و از آن استفاده نمی کنند اما شما با استفاده از این ترفند میتوانید در وقت بازی خود با هم تیمی های تان صرفه جویی کنید. شخصی من به شما توصیه می کنم که به طور همزمان از کیت های کمک های اولیه و تجهیزاتی که باعث احیای هم ‌تیمی‌های تان می شود استفاده کنید این ترفند بسیار کاربردی بوده و نتیجه فوق‌العاده خواهد داشت.

  • برقراری ارتباط با سایر هم تیمی ها

به یاد داشته باشید یکی از چیزهایی که می تواند بر روی نتیجه بازی در حالت dou ranked تاثیر مثبت بسیار زیادی بگذارد این است که مدام با هم تیمی های خود در ارتباط باشید مراقب یکدیگر باشید اگر شما بتوانید با برقراری ارتباط درست یکدیگر را پوشش داده و مراقب هم باشید قطعاً نتیجه بازی نیز برای شما بسیار موثر و خوب خواهد بود.

در سایت آی تی رسان به مقایسه بازی فری فایر و پابجی موبایل کدام یک لذت بخش تر است؟ پرداخته است می توانید به لینک مطلب مراجعه کنید و آن را مطالعه کنید.

آموزش تکنیک های رانندگی در بازی پابجی موبایل

آموزش تکنیک های رانندگی در بازی پابجی موبایل

آموزش تکنیک های رانندگی در بازی پابجی موبایل

شما با استفاده درست از وسایل نقلیه می توانید به راحتی chicken dinner راه به دست آورید زمانی که شما مهارت لازم برای استفاده از وسایل نقلیه در بازی پابجی موبایل را داشته باشید قطعاً می توانید سریع تر هر رقابت و ماموریت را به پایان برسانید.

در تمامی بازی های بتل رویال علاوه بر اینکه شما باید یک تیرانداز بسیار خوب باشید باید مهارت رانندگی و استراتژی های بسیار عالی برای رانندگی نیز داشته باشید علی الخصوص در بازی‌پابجی‌موبایل رانندگی و استفاده درست از وسایل نقلیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، قطعاً شما پس از مطالعه این مطلب می توانید به یکی از رانندگان حرفه ای در بازی پابجی موبایل تبدیل شوید.

تکنیک شماره 1

هنگامی که شما در حال رانندگی از جاده منحرف می شوید سعی کنید سرعت خود را پایین بیاورید اگر بتوانید این کار را انجام دهید به راحتی می توانید وسیله نقلیه خود را کنترل کنید وسعی کنید در هنگام پایین آمدن از شیب سرعت خود را کم کنید در غیر این صورت ممکن است امکان استفاده از وسایل نقلیه را از دست بدهید و در کنترل آن مشکل داشته باشید و از همه مهمتر احتمال تصادف در این حالت وجود دارد.

تکنیک شماره 2

فقط هنگامی که در جاده های آزاد قرار گرفته اید سرعت خود را تا حد امکان افزایش دهید اگر شما در مسیری قرار دارید که صخره و یا درختان بسیار زیادی بر سر راهتان قرار دارند به هیچ وجه با سرعت بالا رانندگی نکنید.

آموزش تکنیک های رانندگی در بازی پابجی موبایل

تکنیک شماره 3

اگر شما از وسایل نقلیه بزرگ همچون کامیون و یا تانک استفاده می کنید به شما توصیه می کنم که سعی کنید با سرعت متعادل رانندگی کنید اما اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که دوست دارید با سرعت بسیار بالا رانندگی کنید به شما توصیه میکنم که موتورسیکلت را انتخاب کنید.

تکنیک شماره 4

در مپ سانهوک یک وسیله انحصاری به نام Tuk-tuk وجود دارد اما گزینه های مناسب تری نسبت به این وسیله نقلیه موجود است زیرا این وسیله یک وسیله نقلیه سه چرخه می باشد که سرعت بسیار کم و پایین دارد.

تکنیک شماره 5

سعی کنید با تمام وسایل نقلیه انحصاری در هر یک از مپ ها آشنا شوید گاهی اوقات آن وسایل مناسب ترین گزینه برای آن نقشه می‌باشند اما در برخی موارد نیز این چنین نیست و شما می توانید از وسایل نقلیه های بهتری استفاده کنید.

تکنیک شماره 6

اگر می خواهید وسایل نقلیه سایر بازیکنان را متوقف کنید شما میتوانید با اصابت به آنها و هول دادن آنها به سمت دیوار و یا درخت آنها را متوقف کنید در چنین حالتی وسیله درگیری شما و از همه مهم تر خود شما هیچ گونه آسیبی نخواهد دید.

تکنیک شماره 7

شما می توانید وسایل نقلیه را در کنار جاده ها و مسیرها پیدا کنید علاوه بر این می توانید برخی از آنها را در گاراژ ها نیز مشاهده کنید. آموزش تکنیک های رانندگی در بازی پابجی موبایل

تکنیک شماره 8

اگر شما در فضای باز و بدون هیچ گونه پوشش در حال رقابت با سایر بازیکنان هستید به شما توصیه می کنم که وسیله نقلیه خود را نابود کنید و از او به عنوان یک پوشش استفاده کنید با این کار لازم نیست به هیچ وجه عقب نشینی کنید اما در هنگام انفجار وسیله نقلیه خود مراقب باشید که آسیب به شما وارد نشود.

تکنیک شماره 9

یکی دیگر از راه‌هایی که شما می توانید وسیله نقلیه سایر دشمنان را متوقف کنید این است که سعی کنید لاستیک آنها را نشانه بگیرید و به سمت آنها شلیک کنید در چنین حالتی به راحتی می توانید وسایل نقلیه دشمنان خود را متوقف کنید.

تکنیک شماره 10

در هنگام رانندگی گاهی اوقات لازم است که صندلی خود را جابجا کنید منظور این است که در حین رانندگی گاهی اوقات که وسیله نقلیه در حال حرکت است به صندلی عقب بیاید و از آن قسمت به سمت سایر بازیکنان شلیک کنید.

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد بر اساس تجربه شخصی من و برخی از گیمر های حرفه ای در سراسر جهان تهیه شده است امیدوارم مطالبی که در بالا ذکر شد مورد توجه شما کاربران عزیز واقع شده باشد اگر شما نیز در رابطه با تکنیک های رانندگی در بازی‌ پابجی ‌موبایل اطلاعات کافی دارید، خوشحال می شوم که اطلاعات خود را با من و سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید.